torsdag, januari 15, 2009

Vardagslyx

Såhär fint är det på mitt vardagsrumsbord just nu. Det känns verkligen vårhärligt och vardagslyxigt med tulpaner. Jag är mycket nöjd faktiskt. Sånt som man blir glad av. Och får man inte blommor av någon annan, så får man ju köpa blommor till sig själv. Annat man blir glad av är att få undan mycket på jobbet och sedan få äta sushi till middag. Det uppskattas. Imorron är det dessutom fredag, så tillvaron ser rätt ljus ut. Det där med att min körlektion startar 7.45 känns dock inte så lockande just nu. Men men, det är bara att bita ihop och köra i dubbel bemärkelse.

Tror förresten att jag har glömt att visa min fina halsduk som jag virkade under julen. Bilden är väl inte den bästa, men den får duga. Halsduken är i alla fall supermysig och jag är stolt över mitt hantverk!

Inga kommentarer: