torsdag, januari 22, 2009

Lyxen att få göra precis som man vill

Nu är alla inbokade på Milano-resan! Det kommer blir hur bra som helst.

De senaste dagarna har jag gått och lagt mig klockan 21 och legat i min säng och kollat på Scrubs på DVD för att sedan somna in runt 22-22.30. Underbart. Där har vi en av fördelarna med att bo själv, man kan göra vad man vill utan att någon ifrågasätter varför man lägger sig klockan 21. Jag hoppas att det här med regelbunden sömn ska ha en positiv inverkan på min förkylning.

Och imorron är det fredag! Underbart! Sen att jag och Annis kommit på den konstiga idén att gå på Yoga kl. 7.30 är ju en annan sak. Men det blir förhoppningvis bra. Måste packa ihop allt innan jag går och lägger mig. För imorron lär man ju vara rätt trött. Visst lever jag ett spännande liv?!

Inga kommentarer: