måndag, januari 26, 2009

Kvällsarbete

Jag brukar sällan jobba hemma, mest av den enkla anledningen att det väldigt sällan går med tanke på det jobb jag har. Men när man ska förbereda något, som till exempel nu när jag ska ha dragning imorron, så kan man ju jobba hemma. Vilket är ganska skönt när man känner att man inte riktigt hann med allt det man ville hinna med på jobbet. Jag hade körlektion direkt efter jobbet idag, så det blev lite tajt med tid. Men nu har jag ägnat en hel timme åt en ganska knepig dragning jag ska ha imorron. Vet inte hur mycket klokare jag blev, men nu är jag ganska väl förberedd i alla fall. Får preppa lite mer imorron innan dragningen. Usch, jag har massor som jag skulle behöva hinna med imorron på jobbet, så det är bara att hålla tummarna för att sömnen inatt blir god trots avsaknaden av nässpray.

Inga kommentarer: