tisdag, januari 13, 2009

So what, I'm still a rockstar!

Uppenbarligen kan man leva utan speciellt mycket sömn. Kortare perioder i alla fall. I natt har jag väl sovit en sisådär 3 timmar. Trodde att dagen skulle bli tyngre på grund av detta, men den flöt på rätt bra ändå. Kanske tack vare att jag fick mina begär av kinamat tillfredsställda på lunchen. Fick en hel del gjort på jobbet, vilket kändes bra, men det strömmade in en väldig massa jobb på mitt bort idag alltså. Känns inte direkt som att jag kommer sitta sysslolös speciellt mycket framöver. Men det är bra, dagarna går snabbare när man har att göra.

Just nu är jag bisarrt sötsugen. Men det blir inget med det, för nu jävlar ska det hälsosamma och viktminskande livet återupptas på allvar. Den här helgen har varit något av ett bakslag i detta, men nu är det vardag och full fart som gäller igen. Funderar på att pallra mig till Friskis imorgon, men jag vet inte. Man kanske ska vänta till helgen och hinna bli helt helt frisk. Vore ju dumt att chansa och bli sjuk igen liksom.

Nej, nu ska jag fixa och dona lite här hemma. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: