onsdag, januari 21, 2009

Milano i juni!

Ja, nu var det bokat och klart. I alla fall för min del. Hoppas att alla andra också bokar in sig nu och att ingen bangar. Jag och Jennie har i alla fall bokat, så om inte annat ska i alla fall vi två till Milano i juni. Det ska bli så trevligt att åka på lite semester med flickorna. Det ser jag verkligen fram emot. Sen ska jag dessutom försöka få till en liten utlandssväng till, för mamma och jag har pratat om att åka till Barcelona nån gång under våren. Hoppas att det blir så också.

Annars vet jag inte vad jag ska säga riktigt. Inledde dagen med körlektion, det gick ganska bra speciellt med tanke på att vi började med nya saker eller vad man ska säga. Arbetsdagen var lite seg, precis som resten av veckan. Har inte kommit in i det här med att jobba än känns det som. Men det kommer väl. Nu har jag organiserat om mina lampor också, så nu ska det tändas lite ljus i mitt sovrum strax innan väckarklockan ringer. Det ska förhoppningvis göra vaknandet lite enklare.

Men nu är det bara två dagar kvar att jobba den här veckan, vilket innebär att det bara är två tidiga morrnar kvar. Sweet!

Inga kommentarer: