måndag, januari 26, 2009

Summering av dagen...

Effektivitet på arbetet: Klart under godkänt, har fortfarande saker kvar att fixa inför imorgon, men jag tog beslutet att preppa en av morgondagens sju dragningar här hemma i soffan istället. Vilket tyvärr innebär att jag kommer tvingas jobba nån timme till. Men när man får jobba i mysbyxor och i sitt eget hem så känns det okej.
Effektivitet privat: Jodå, de ärenden jag hade utfördes effektivt på lunchen.
Körning: Det gick väl sådär får man säga... Det var becksvart, regnade och var en massa bilar överallt. Men man är ju där för att lära sig, så då är det väl bra att man gör det också... lär sig saker alltså.
Veckovägning: Splendid! Inte mycket mer att säga om det, tänk om det gick såhär bra varje vecka.
Trötthet: Helt okej, tror att jag fick relativt mycket sömn för att vara en natt mellan söndag och måndag. Inte så värst trött.
Förkylning: Under dagen har jag känt mig riktigt risig. Och rösten försvinner ibland. Bådar inte gott inför morgondagens maratondragning. Där kommer det krävas vattenflaska och halstabletter.

Det var väl den här dagen i korthet. Sen kan man ju uppröras till oändlighet över att dom lyckades bränna ner ytterligare ett uteställe. Det känns så tråkigt att det ska vara så i den här staden. Precis när jag flyttade hit brändes två uteställen ner. Och i december öppnade ett nytt uteställe som redan innan dom ens hann öppna hotades med nedbränning. Det har varit flera attentat mot stället, utan någon större skada, men imorse lyckades dom. Under hela dagen har det brunnit och tyvärr lär det dröja innan dom kan öppna igen. Vad är det här för fasoner egentligen? Laglöst land?

Inga kommentarer: