tisdag, oktober 16, 2007

Det här med telefontider alltså...

När man har förmiddagsföreläsningar är det ganska vanligt att dessa slutar klockan 12. När man ska ringa till olika ställen är det ganska vanligt att dessa har telefontid till klockan 12. Ni ser mitt dilemma va? Resultatet blir att jag inte får överdrivet mycket "vettigt" gjort på eftermiddagarna. Tänk om alla ställen antingen kunde ha längre telefontider, eller bättre internetkontakt. Det skulle minsann underlätta lite.
Nej, nu är det ju faktiskt så att jag BORDE skriva den där förbannade hemtentan. Vore så skönt att ha den avklarad. Well well, det är väl bara att sätta igång då...
Uppdatering 17:22: Varför är det så tungt i början? Att skriva hemtenta alltså. Innan man kommer in i det där riktiga flytet. Har hittills fått ihop 1,5 sida. Slutresultatet kräver 6 sidor. Så nu har jag ungefär tre dagar på mig att få ihop 4,5 sidor till, innan jag får den sista uppgiften. Det borde inte vara så svårt. Det skulle inte vara så svårt om det var det ENDA jag var tvungen att göra...

Inga kommentarer: