tisdag, oktober 02, 2007

Nu är det på riktigt

Har nog egentligen inte riktigt insett vad som hänt. Inte förens imorse när jag fick mitt anställningsbevis på posten. Nu är det verklighet och det känns mycket underligt.
Skrev tenta idag. Det gick väl inte direkt strålande. Den var mycket svårare än jag väntat mig och på två av frågorna hade ju verkligen ingen aning om svaret. Så nu är det bara till att hålla tummarna för att jag har svarat rätt på de övriga frågorna, för i så fall borde jag få godkänt. Annars blir det trist alltså.
Det stora beslutet just nu är ifall jag ska på tentaöl eller inte. Jag tror inte det faktiskt om jag ska vara ärlig. Det finns en risk för sushi och mys framför tv:n. Det lutar verkligen åt det.
Uppdatering 20:30: Dagens bästa beslut var ju lätt att stanna hemma. Ligger på sängen och gäspar redan nu. Hade inte varit speciellt trevligt sällskap i en högljudd bar ikväll inte. Ska nog krypa ner under täcket nu, för det är ganska kallt här inne...

Inga kommentarer: