onsdag, oktober 17, 2007

Flytet kom till slut...

Idag har det gått riktigt bra att skriva. Är i princip klar med texten. Nu ska den få vila så ska jag läsa den imorron, med pigga kritiska ögon. Hoppas dock att vi får en kursutvärdering på fredag, för jag har en hel del att säga om upplägget på den här hemtentan alltså. Mycket som hade kunnat vara bättre.
Det är sol idag. Gött! Om några timmar ska jag till puben och dricka öl. Det ska också bli rätt gött faktiskt. Och imorron har jag sovmorgon. Eftersom vi slutade 11 idag hann jag ringa alla jag skulle idag under deras telefontid. Det innebär att jag får sova imorron. Hur gött som helst skulle man kunna säga. Bara den där sista uppgiften på kursen som stör nu, men eftersom jag inte fått den än så kan jag ju inte göra nått åt den.
Vad ska man ha på sig idag då? Har inte alla mina kläder här längre. Jobbigt.

Inga kommentarer: