tisdag, oktober 23, 2007

Med Winnerbäck i lurarna och ett leende på läpparna

Idag lämnade jag in alla min uppgifter från Kriminologin. Bara hoppas att dom blir godkända nu. Imorse när jag gick till skolan var det riktigt härligt höstväder. Soligt och alldeles lagom kallt, friskt liksom. Och så gjorde ju Daugava prommenaden än mer härlig. Efter att ha lämnat in mina uppgifter tog jag en sväng föri Handels. Gick till kåren (där det var kaos... underbart att se när man själv inte behöver göra något åt det) och sa hejdå till Inger. Känns lite skumt det här med att säga hejdå till folk. Känns rätt skumt att flytta...
I övrigt har jag mest ägnat mig åt packning och städning. Om en stund är det dags för lite alkohol igen. Gårdagens vinkväll var mycket trevlig. God mat, olika mycket vin och trevligt sällskap. Ikväll blir det först lite GT med Carina. Sen middag med hela gänget. Finns en risk för snyftande avsked innan kvällen är slut. Känns mycket konstigt att man inte kommer kunna träffa dessa underbara människor dagligen längre. Men men, det är ju en del av livet.

Inga kommentarer: