tisdag, oktober 30, 2007

Inte upplagd...

Känns inte riktigt som att jag är upplagd för den här dagen. Tror att problemet ligger i för lite sömn. Men jag var bara tvungen att läsa ut den där boken. Så då fick nattsömnen offras. Klockan är nu 10.15 och jag har klarat av det mesta som var viktigt att ordna idag. Gött så. Torsdag kommer att bli en hiskeligt lång och intensiv dag. Tåget mitt går kl 05.53 och sen lär det vara fullt ös. Nytt jobb, hämta nyckel till ny lägenhet, hitta till ny lägenhet osv.
Har varit hos frissan också. Skönt att få ordning på kalufsen innan man flyttar. Jobbigt att behöva jaga frisör det första man gör liksom. Men nu är jag nyfriserad. Bra bra.
Dagens stora uppgift heter packning. Och strykning med. Mina fyra väskor ska packas om, eftersom endast en av dem kommer att få åka med på tåget till Nyköping på torsdag. Därför måste det viktigaste packas ner i den. Det jobbigaste med det hela är att "det viktigaste" just nu är utspritt på väldigt många olika ställen. Så det kommer nog ta en stund det här. Kanske lika bra att sätta igång?

Inga kommentarer: