måndag, oktober 01, 2007

Gaaaah!

Jag har massor att göra idag. Men jag sjukt ofokuserad. Vet inte i vilken ändå jag ska börja alltså. Inte ens att-göra-listan hjälper idag. Det är för mycket. Man kan bli lätt paralyserad om man har för mycket att göra. I alla fall innan man kommer igång. Har drömt galet underliga saker också. Dagen fick ingen bra start, det är en känsla som sitter kvar. Brukar vara så när man drömmer obehagliga saker. Svårt att skaka av sig.
Jag behöver en lägenhet i Nyköping. Nån som kan hjälpa mig med det?
Uppdatering 15:09: Efter en stund fick jag lite fokus på tillvaron och nu tror jag att jag gjort allt det där viktiga som jag skulle göra idag. Känns skönt att kunna bocka av lite på listan. Sitter och funderar på om jag borde börja oroa mig för den där tentan jag har imorron. Tycker ju att jag har koll på alla de viktiga teorierna, stod till och med och rabblade dem i duschen imorse. Men är det något annat jag borde kunna?

Inga kommentarer: