fredag, oktober 19, 2007

I väntan på sista skoluppgiften...

Jodå, den sista skoluppgiften skulle läggas ut i slutet på den här veckan. Det borde ju rimligen vara idag... Men men. Fick tillbaka salstentan idag i alla fall. Godkänd! Kändes bra. Har ägnat eftermiddagen åt lite packning och organisation. Har även pusat en tredjedel av fönstret, vilket innebär massor. Mitt fönster är 3,3 m x 2,2 m nämligen. Uppdelat på 9 rutor. Så idag har jag tagit 3 rutor. Tog ner mina gardiner som suttit uppe i 2,5 år. Gissa om dom var aningens dammiga... Tur att jag har tvättid om 25 min. Ju mer man plockar ner desto större känns det här rummet. Förstår dock inte hur jag ska få ner allt. Måste skaffa fler lådor känns det som. Ska höra med pappa vad han tycker är smartast, han är ju trots allt packningsexperten. Helt galet hur mycket saker man har i alla fall.
Min fredag ska ägnas åt flyttpackning, tvättning och eventuellt lite pluggande. Hoppas att alla andra har något roligare att göra. Tror att det finns en risk att jag sticker och köper pizza lagom till Idol sen. Blir bra det.

Inga kommentarer: