lördag, oktober 06, 2007

Skillnader på vänner och vänner

Vissa vänner älskar man över allt annat. Och man vet att det är såå ömsesidigt. Vissa vänner älskar man men blir ganska besviken på till och från. Varför är det alltid jag som ska höra av mig... Vissa vänner kommer alltid att finnas där. Det är bara så...
Vissa är bara bekanta, men betyder rätt mycket ändå. Vi har haft en sjukt bra kväll och jag kommer att sakna er enormt. Ni är mina livlinor just nu och jag vet inte hur jag ska klara mig i Nyköping utan er. Men jag räknar med att ni kommer och hälsar på.
Har haft en helt underbart bra kväll. Ett ganska skönt avslut med Handelspuben. Trots att vi alla vet att jag är tillbaka innan jag flyttar. Tror att jag lovade det.
Carina kom hem från Finland, för jag saknar dig och jag förstår uppriktigt inte hur jag ska klara mig utan dig när jag flyttar härifrån om tre veckor.
Jag vet, det här blev ett fylleinlägg... Men jag menar varje ord som står här.

Inga kommentarer: