söndag, september 30, 2007

Fokus på en annan plats

Behöver jag säga att det här tentapluggandet inte går speciellt bra? Men alltså, jag tror inte att den här tentan kommer vara speciellt svår. Jag tror att jag kommer klara den, trots att jag inte pluggar som en tok. Hoppas jag har rätt i det.
"Innan mörkret faller" med LW påminner bitvis om "Lilla fågel blå"... Det kan man ägan sin tid till att fundera på. Om man nu inte har något bättre för sig.
Det är mycket att tänka på nu. Det mesta känns overkligt. Två saker kommer göra det hela verkligt. Den ena bra mycket enklare än den andra. Men det löser sig förhoppningsvis under den kommande veckan.
Det har varit en lugn dag här hemma. Funderar på om man skulle lyxa till det med pizza ikväll. Skulle vara skapligt gott alltså. Får se hur det blir. Borde städa, borde plugga... svårt att koncentrera mig på allt faktiskt. Har läst en bok... den var ganska så bra. Lite otäck då, verkligheten är allt som oftast otäckare än fiktion.
30 dagar till take-off?

Inga kommentarer: