fredag, september 14, 2007

Helglugnet är här

Den där känslan som inträder när fredagslugnet sätter sig. Den är underbar. Beroende på hur dagen ser ut så kommer den där känslan vid olika tillfällen. Eftersom jag inte haft någon föreläsning idag så kom känslan rätt tidigt. Runt 14 var jag klar med dagens uppgifter. Trots att jag inte ska göra nått annat än att plugga den här helgen så är det ändå sjukt skönt att helgen äntligen är här.
Dagens bästa var nog att det var extrapris på Daimglass på Netto. Jag har slutat äta godis för er som inte visste det. Vet egentligen inte hur länge jag tänkte låta det fortgå, men jag måste säga att sötsuget har minskat drastiskt. Men nu är det ju fredag och då ska man unna sig nått, för det är man värd. Så för min del blir det daimglass. Fast först klyftpotatis och kyckling. Sedan glass framför friidrotten. Kommer bli en bra helg det här. Lugn och fin till skillnad från nästa :)

Inga kommentarer: