tisdag, september 25, 2007

Mycket nu...

Det är mycket nu. Men det mesta sitter väl i huvudet antar jag. Inte för att det gör mig mindre stressad, men ändå. Seminariet imorse var hyfsat intressant. De flesta hade något vettigt att säga. Känns lugnt inför nästa seminarium på torsdag. Min grupp är bra.
Dagen i övrigt har väl varit sådär. Men det är en sån dag, som liksom inte kan bli bra. Anledningen kallas allt som oftast för mensvärk. Enligt min mening finns det två saker som hjälper mot detta, rödvin och choklad. Eftersom rödvin inte känns aktuellt just idag så valde jag det senare.
Klockan är inte ens 18 och jag är galet trött. Skulle helst vilja sova, men det får vänta några timmar. En hel del saker som måste ordnas innan jag får krypa ner mellan lakanen. Imorron tror jag att det kommer bli lite sovmorgon. Och en hel massa pluggande. Och sweet music in my ears, för imorron kommer Winnerbäcks nya!
Uppdatering 19:53: Vart tog tiden vägen? Flera timmar bara svischade förbi. Jag är helt slut och ska snart krypa ner framför tv:n. Tror att jag hann med allt jag borde. Det känns så i alla fall. Och chokladen är slut...

Inga kommentarer: