onsdag, september 19, 2007

En försmak av hösten?

Jag var riktigt pigg imorse. Kändes bra. Kan bero på att jag nu två kvällar i rad somnat i signaturmelodin till Scrubs. Synd på en så bra serie, men nyttigt för min nattsömn. Imorse sken i alla fall solen och det var riktigt härligt väder ute när jag prommenerade till skolan i min höstjacka (första gången den här säsongen). Men när föreläsningen var över så var även det fina vädret det.
Eftermiddagen innebar grupparbete och bristen på grupprum tvingade bort oss till Humanisten, vilket innebar en blöt prommenad. En bra grej var att gruppen jobbade mycket bra och effektivt. Sen blev det en blöt prommenad hem med en liten avstickar för att synda lite. Ja... jag har faktiskt shoppat, trots att jag inte fick. Nya stövlar, svarta och fina. We like!
Snart är det dags att bege sig ut i regnet igen. Med sikte mot puben. Det ska bli gött med öl. Hoppas bara inte att det är såhär som hösten kommer se ut...
Uppdatering 17:24: Jag älskar mina nya stövlar. Var inte helt 100 i affären, men då var jag trött och blöt, så jag tänkte att det var bästa att slå till och testa igen hemma. Tur det får man väl säga, för nu är jag nöjd. Dom är riktigt sköna minsann...

Inga kommentarer: