tisdag, september 11, 2007

God morgon!

Hallå där, nu har er favoritbloggare slagit upp de gråblå och kommit upp ur sängen. (Har i och för sig varit uppe en stund, men ändå.) Det är inte lätt att gå upp så tidigt som man tänkt sig när föreläsningen inte börjar förens kl 13.15. Trots att man ju ska upp och plugga liksom.
Ute skiner solen. Det är bra, då blir min lite piggare och lite gladare. Men dom här ljuden, dom stör mig. Kanske inte har berättat om ljuden, men i alla fall så låter det väldigt mycket i mitt hus runt 7-8 på morgonen. Vissa dagar borras det, andra låter det som att man rullar något mycket mycket tungt. Man skulle ju kunna tycka att det här huset borde vara färdigbyggt snart, men så tycks inte vara fallet.
Snart ska jag slå mig ner med "An introduction to criminological theory". Har ca 55 sidor kvar att läsa för att ligga i fas. Borde inte vara ett problem. Det är bara det där med motivationen ni vet.
Annars intet nytt på västkusten. Jag är fortfarande jävligt sugen på att börja jobba, fortfarande förkyld och fortfarande mindre road av att plugga. Inget nytt med andra ord.

Inga kommentarer: