fredag, september 14, 2007

Regn och rusk

Det var svårt att komma ur sängen imorse. Utanför mitt fönster öste regnet ner. Så det blev lite sovmorgon. Men det behöver man ibland. Och eftersom jag inte har några föreläsningar idag så lär jag hinna det jag ska ändå.
Helgen står för dörren (säger man så?). Det känns skönt. Jag ska inte göra nånting alls den här helgen. Bara plugga och fixa här hemma. Det känns rätt skönt, för jag ligger efter med studierna. Så förhoppningsvis kommer jag ifatt i och med den här helgen. Det vore skönt.
Det verkar som att det slutat regna nu. Skönt det. Ska diska lite nu och sen sätta igång med mina studier.
Uppdatering 12:52: Om man bara inser sina begränsningar gällande engelska artiklar om ekonomisk tillväxt och istället hittar sin egen metod för att ta till sig informationen så går det rätt bra. Är dock skeptisk till den där boken... trots att den är på svenska. Kanske ska skippa den.

Inga kommentarer: