fredag, september 28, 2007

Livet förändras

Det börjar så sakteliga sjunka in. 5 glas rött (2 på Tony's tillsammans med mycket god mat och 3 på Excet bara därför att det behövdes) + 2 glas O'boy. För åtta timmar sen kom nyheten som förändrar mitt liv på så många sätt. Om en månad är jag inte här längre... Om en månad är jag någon helt annan stans. I en stad (kan man ens kalla det för stad?) som jag knappt ens vet vart den ligger. Nyköping...
Måste erkänna att det inte riktigt sjunkit in än. Min historia här i Götet går mot ett abrupt slut. Kanske kommer jag tillbaka, kanske inte. Den som lever får se. Idag har jag gråtit (glädjetårar) mycket. Skrattat mycket. Haft lite panik inför allt som måste ordnas. Men mest är jag nog överväldigad. Det här trodde jag inte skulle hända. Inte just nu i alla fall.
Inatt vet jag en som kommer sova med ett leende på läpparna. Ni anar kanske vem ;)

Inga kommentarer: