måndag, september 24, 2007

Done and done

Jodå, effektiviteten har det inte varit något fel på idag. Allt jag skulle göra (pluggmässigt) är avklarat. Gött det, för det är mycket på tv alltså. Två vändor utanför huset också... vardagsmotion är bra. Har dock fortfarande lite ont i mitt knä efter allt dansande i lördags. Klackar (om än så låga) och otränade ben är kanske inte världens bästa kombination om man ska dansa i typ fyra timmar.
Grattis till lillebror som fått jobb! Vill också ha!
Uppdatering 18:50: Hockey har börjat igen. Skönt det! Hv71-Frölunda... Jag tror att vi i denna match ser ett lag som kommer ta guld i slutet av den här säsongen. Och jag tror att det laget heter HV71. Vi får väl se nån gång i mars om jag hade rätt. Senare ikväll tror jag att det avgörs ifall Djurgården tar guld eller inte. Jag tror att en vinst mot AIK skulle betyda guld. Men återigen, vi får väl se framöver om jag har rätt.
Uppdatering 20:17: Hur ska man hinna med att följa allt? Hockey på svt, Idol på TV4 och ett viktigt derby som följs via nätet. Ikväll gäller det att ha simultankapacitet.

Inga kommentarer: