lördag, september 15, 2007

Det blååååser!

Goddagens! Ute skiner solen, men det blåser ofantligt mycket. Lycktstolpen utanför mitt fönster skakar. Underteckand slog upp dom blågrå kl 7.44. Då anlände ett sms. Trots att telefonen endast vibrerade så vaknade jag. Ett tecken på att man är utvilad? Det dåliga med helgmornar är att det är något bra på tv förens runt 9. Det tillhör nämligen min helglyx att ligga kvar i sängen och småslumra inför någon halvrolig komediserie på tv.
Idag ska jag plugga. Funderar på en sväng på stan också, skulle behöva uträtta några ärenden. Men stan är inte rolig på lördagar, det är så enormt mycket folk då. Men eftersom det är friidrott hela eftermiddagen imorron kanske man ska passa på idag. I och för sig är det hockey idag. Att comhem bytt sitt kanalutbud har både sina för- och nackdelar. TV4 Sport är en fördel för dom visar både hockey och NBA. Att Discovery är borta är dock en nackdel. Jag gillade Discovery.

Inga kommentarer: