onsdag, september 12, 2007

Svacka

För er som inte märkt det än så kan jag berätta att jag är inne i en svacka. Den har pågått sen skolstarten. Jag är ganska missnöjd med min tillvaro, trött och okoncentrerad i största allmänhet. Ingen större lust att göra nått alls faktiskt. Dessutom har jag en envis förkylning. Det mesta känns galet jobbigt just nu. Och så är det höst helt plötsligt.
Men oroa er inte. Min svackor brukar inte inte hålla på sådär jättelänge. Jag kommer repa mig, vet inte när bara. Så räkna med lite återkommande gnäll här på bloggen. Men som sagt, det går nog över. Nästa helg ska jag få träffa min mamma och pappa lite. Det brukar göra mig på lite bättre humör. Och så ska jag få träffa Marielle. Och förhoppningsvis min lillebror. Och åka bort härifrån tillsammans med Christina. Jag tror att det kommer göra mig på bättre humör.
Men först 9 dagar av pluggande...

Inga kommentarer: