torsdag, mars 19, 2009

Ännu en dag...

Och så har ytterligare en dag passerat. En ganska bra dag måste jag säga. Fick en del gjort, åt en god och trevlig lunch ute med några kollegor, var på gymmet en sväng och körde ett intensivt konditionspass och sen tog jag en sväng på stan i solen. Så man kan väl inte vara annat än nöjd. Fick med mig en kjol hem som jag inte är helt säker på alltså. Måste fundera lite över helg om den ska få stanna eller åka tillbaka till butiken.

Och imorgon är det FREDAG! Lovely! Sedan får man lite sovmorgon och ledigt. Ska bli riktigt gött med helg, och jag har rätt höga förväntningar på den här helgen, för jag ska göra massa roligt. Men först och främst ska jag försöka hinna med en sväng till gymmet på lördag förmiddag. För då kan man ha roligt med ett strålande gott samvete sen!

Inga kommentarer: