lördag, mars 14, 2009

Helg helg helg...

Har läst lite tidningar på nätet nu på förmiddagen. Och alla Stockholmstidningarna är väldigt noga med att påpeka hur överlägsna AIK var i matchen mot VIK igår. Så konstigt att VIK vann då. Vi hade den här diskussionen i onsdag och jag står fast vid min ståndpunkt, ska man komma någon vart i sport så måste man vinna. Punkt slut. Det spelar ingen som helst roll hur "bra" man är om man inte vinner. Men nog om detta.

Förut var det lite lite sol, så jag passade på att promenera ner på stan. Det var läge att fixa mina nya glasögon, för dom satt inte bra och då användes dom inte. Men nu är de ordnade och nu kan jag använda båda paren. Det är bra det. Hade en vision om att shoppa lite på stan, men jag hitta inget roligt. Och sen började det regna också, så jag återvände hem till min soffa. Idag ska jag vara ledig och göra så lite som möjligt. Imorgon ska jag vara nyttig och få en massa gjort, träna, plugga körkortsteori, laga matlådor, städa... Ja, ni vet. Men som sagt, idag är jag ledig! Och det känns bra det.

Inga kommentarer: