måndag, mars 02, 2009

Värsta tråkiga måndagen

Det här är väl inte en dag man lägger på minnet direkt. Började dagen med körlektion. Det gick väl sådär alltså. Är inte helt nöjd med min insats. Har varit übertrött hela dagen. Och som ett resultat av att jag hade på mig mina nya glasögon idag så har jag dessutom haft en lätt huvudvärk och ett lätt illamående. Jag tror i alla fall att det var glasögonens fel, för det släppte när jag kom hem och bytte till mina gamla galjs.

Var en sväng hos optikern idag också. Men jag tror att den här historien ska vara över i alla fall. Jag gillar mina glasögon, i vart fall det par som jag hunnit testa. Ska köra på dom andra imorron. Blir nog bra.

Men det är ju sjukt skönt att den här måndagen är över. Bara tre dagar kvar att arbeta för min del, för jag är ledig på fredag!

Inga kommentarer: