torsdag, mars 05, 2009

Skön avslutning!

Eftersom jag ska vara ledig imorgon så har jag fått ta in fem arbetsdagars arbete på fyra dagar. Så det har varit ganska mycket kan man säga. Men trots att motivationen inte varit på topp så har jag lyckas få undan en hel del och är därför nöjd med min insats den här veckan. Hade körlektion efter jobbet idag och jag är nöjd med min insats den här gången. Så det känns som en bra avslutning på arbetsveckan.

Nu håller jag på och donar och fixar här hemma. Smider planer inför helgen. Känner bara lycka när jag tänker på den stundande helgen, eftersom jag nu ska få umgås med så många människor som jag saknat och som gör mig glad. Framför allt ser jag fram emot att träffa mina darlings, tror att middagen imorgon kommer bli splendid!

Men men, nu är det dags att fixa klart allt. Vika tvätt och annat skoj!

Inga kommentarer: