tisdag, mars 17, 2009

Våren är på väg?

Imorse regnade det massor och ville inte alls lämna min underbara varma säng. Men det var bara att pallra sig till arbetet i vanlig ordning. Men det ordnade upp sig det där vädret och framåt eftermiddagen sken solen helt plötsligt. Så jag och Annis tog det intelligenta beslutet att gå tidigare från arbetet och promenera runt lite på stan i solskenet. Det kändes bra faktiskt.

När jag kom hem hade jag fått ett paket från HM. Tyvärr var det en hel del besvikelser där som får åka tillbaka. Men en riktigt fin sommarklänning och ett par mysisar får stanna kvar. Och imorgon kommer förhoppningsvis min nya mp3-spelare på posten. Det skulle uppskattas. Då kan jag ladda den ordentligt inför lördagens träningspass. Blev ingen träning idag, solen fick gå före.

Ser fram emot helgen, tror att det kommer bli en mycket bra helg det här faktiskt.

Inga kommentarer: