onsdag, mars 25, 2009

Gasen i botten...

Det känns som att den här dagen gått i ett, i ett, i ett. Saker som hänt hela tiden och frågor som behövt lösas. Shit pommes. Men ibland har man sådana arbetsdagar också. Tror att jag fick ihop det som var mest akut till slut i alla fall. Resten får tas imorron. Morgondagen är dock helspäckad, men det ska nog gå att få ihop det också. Lite mera övertid bara. Men det är ju bra för flexkontot.

Jag tog en liten paus i arbetandet och smet iväg och hade körlektion vid kvart i fem. Är nöjd med min insats faktiskt, det var en ganska så rolig lektion. Efter körningen cyklade jag tillbaka till mitt kära arbete och jobbade lite till. Sen drog Annis med mig till gymmet. Det var bra. För om inte hon bestämt sig för att gå dit hade jag aldrig kommit iväg. Jag körde mest kondition, men det var nyttigt det också. Och hjälp vad trött jag var på slutet. Men det är bra, för när kroppen har fått ta ut sig ordentligt sover man oftast bättre.

Men man kan ju inte hinna med allt. Eller jo, det finns säkert personer som är sådär überduktiga och kan det, men sån är inte jag. Så efter att ha jobbat övertid, haft körlektion och tränat tog orken slut. Så det blev ingen matlåda till imorgon. Men man kan ju inte hinna med allt som sagt. Och det finns ju ställen som säljer mat. Så det är ett mycket marginellt problem faktiskt.

Inga kommentarer: