fredag, mars 20, 2009

Fredag!

Så himla skönt att det är fredag faktiskt! Arbetsveckan är över och jag slipper vakna klockan sex imorgon. Det känns mycket bra. Har en bra känsla för den här helgen, tror att vi kommer ha mycket roligt. Men nu är det ju som sagt fredag, och precis som vanligt betyder det tvättdag för mig. Fredag är faktiskt en bra dag att tvätta på, för det är ingen annan som vill tvätta då, så man får alltid den bästa tvättstugan.

Hittade ytterligare en superfin kjol på stan idag. Vilken väl tyvärr får innebära att den jag köpte igår får åka tillbaka till affären. Det finns faktiskt en gräns för hur många kjolar man behöver. Och för min del skulle man kunna säga att den gränsen är nådd. I alla fall med den ekonomiska situation jag har just nu.

Ha en trevlig kväll nu vänner!

Inga kommentarer: