söndag, mars 15, 2009

En applåd för fröken duktig!

Igår hade jag en vision om att jag skulle göra följande: träna, plugga körkortsteori, laga matlådor, städa. Och här kommer en liten uppföljning...
- Träna, Steppasset börjar kl. 17, vilket innebär att jag förhoppningsvis hinner se klart hockeyn innan jag måste bege mig.
- Plugga körkortsteori, jodå, två timmar faktiskt, vilket känns lagom!
- Laga matlådor, har inventerat i frysen och insett att den är så knökad att jag måste äta ur lite, så jag får ta av de åtta som finns där.
- Städa, skulle ju inte dammsuga, men sen hade jag sönder ett glas och då var det bara att ta fram dammsugaren. Så nu har jag dammat, dammsugit, varit ute med sopor av olika slag och plocka undan det mesta som låg utspritt över lägenheten.

Jag vet inte vad ni säger, men själv ger jag mig och min insats med beröm godkänt. Och eftersom jag varit så duktig kan det bli så att jag på vägen hem från träningen cyklar förbi ICA och inhandlar en liten påse godis som belöning. Vi får se. Och nu skiner solen också, känns mycket bra!

Inga kommentarer: