söndag, mars 29, 2009

För att lysa upp tillvaron lite

Idag investerade jag i ett nytt duschdraperi. Ett blommigt sådant. Och det blev jättefint. Badrummet blev genast mycket gladare och trevligare. För att få spendera lite extra tid med mitt nya duschdraperi så passade jag på att tona håret också. Ledsnade på utväxten. Men det blev lite väl mörkt på sina ställen. Fast eftersom det är toning så kommer det där att ordna upp sig efter några tvättar.

Köpte en massa fina saker i Stockholm i helgen förresten. En vårjacka. Min kära mor var dock tvungen att påpeka att den påminde väldigt mycket om min vinterjacka. Och det får jag väl erkänna att den gör också. Men varför ändra ett vinnande koncept liksom? Jag gillar den verkligen i alla fall. Ett par nya stövlar hittade jag också. Mycket fina till ett hyfsat pris. Precis som det ska vara. Sen blev det lite annat smått och gott också. Bland annat ett bodybutter från BodyShop som luktar mycket gott. Men efter den här helgen känns det som att det är färdigshoppat för den här månaden.

Inga kommentarer: