onsdag, april 29, 2009

Det är mycket nu...

Fast mycket behöver inte nödvändigtvis vara något negativt. Just nu är det mycket på många sätt. Kalendern är fullproppad hela tiden. På arbetet ställs det ganska höga krav på mig. Eller ja, jag har väl försatt mig i den sitsen själv, men det är så jag trivs med att jobba så det är lika bra att köra på. På fritiden är det mycket. Speciellt med körningen. Jag försöker få ihop det på ett bra sätt. Men idag blev min körlektion inställd och då blev jag besviken, för jag hade verkligen sett fram emot att köra idag. Fick mersmak i måndags på halkbanan. Och så blev båda mina körlektioner inställda den här veckan. Men men, det är ju sånt som händer och folk kan inte hjälpa att de blir sjuka. Så det är bara att släppa och gå vidare.

Har en hel del att göra ikväll faktiskt. Just nu ligger tvätten och snurrar i maskinerna. Har två maskiner till att tvätta efter det. Sen ska jag handla, laga mat, städa och dona lite innan jag får sjunka ner framför tv:n.

Men jag har en fantastisk helg i underbara vänners sällskap att se fram emot. Det är bra minsann, för man mår bra av att umgås med sina vänner.

Inga kommentarer: