fredag, april 03, 2009

En lite underlig dag

Det har varit lite upp och ner idag. Lite sorgligt på jobbet idag, för ännu en av mina favoritkollegor slutade. Det känns tråkigt, ledsamt och tomt. Men men, det är ju bara att köra på och med vårt arbete är det ju så det ska vara. Men roligt var det ju inte. Nästa så det kom en liten tår. Tur att dom inte försvinner så långt bort. För då kan man ju träffa dom ändå, trots att man inte är kollegor längre.

Efter jobbet var jag och Annis på gymmet och tog ut oss totalt. Det var rätt skönt att bara pumpa tills musklerna brände. Det är ett bra sätt att släppa en arbetsdag/arbetsvecka. Och så känner man sig förbannat duktig också. Måste erkänna att det börjar bli lite roligt att gå på gymmet. När man väl kommer dit i alla fall.

På vägen hem investerades det i färska räkor (som sen blev en maffig räkmacka) och godis. För det är man värd när fredagen kommer. Speciellt om man varit tränat.

Nu sitter jag i min soffa och imponeras av hur duktig Thomas Järvheden är på att sjunga. Och genom detta uttalande så avslöjade jag ju indirekt att jag sitter och tittar på "Så ska det låta". Men det är inget jag skäms för.

Inga kommentarer: