onsdag, april 01, 2009

Jobba, plugga körkortsteori, körlektion, träning...

Idag har jag varit sådär effektiv som jag kan vara ibland. Fått mycket jobb avklarat, varit på körskolan och "gjort pärmar", haft körlektion och sedan varit på gymmet. Eftersom delar av körlektionen inte blev helt bra så måste jag framhålla att jag inledde med en helt perfekt start i backe. Man får lyfta fram det positiva helt enkelt.

Är rätt mör i min kropp nu, tog i ordentligt på gymmet. Det är fördelen med att gå och träna med Annis, man kan liksom inte smita. Hon har sitt pass som hon kör och man får liksom kämpa på under tiden. Det finns en stor risk för träningsvärk imorgon. Men det är bra det.

Nu tror jag bestämt att det är dags för undertecknad att gå och lägga sig om hon ska orka en minst lika fullspäckad dag imorgon.

Inga kommentarer: