söndag, april 05, 2009

Hon kan fortfarande tanten...

Även detta blev en mycket trevlig helg. Igår var det underbart väder, vilket för min del innebar mycket promenerande i solen. Sen begav jag mig till storstan för att först äta middag med Johanna S. Mycket trevligt, länge sen jag träffade henne. Sen var det dags för fest av ordentligt slag. Jag var helt slut när jag slog ihop mina gråblå med soffan hemma hos Agnes och Kristin imorse. Men eftersom festandet pågick till 06.45 så var det okej att vara trött. Det var en riktigt lyckad fest. Massor med folk som jag inte träffat på länge. Och avslutningen på kvällen/natten var ju helt fenomenal. Länge sedan jag skrattade så mycket. Sen att man är lite trött idag, det är ju priset man får betala för att ligga på topp.

Just nu håller jag på och tvättar. Måste säga att tvättmaskinen ju lär vara den bästa uppfinningen någonsin. Tänk om man skulle vara tvungen att handtvätta alla sina kläder. Det skulle ju vara plågsamt.

Inga kommentarer: