onsdag, april 22, 2009

Lilla fröken effektiv

Idag har jag gjort väldigt mycket. Kanske inte så intressanta saker, men ändå. Min dag inleddes kl. 7.45 på körskolan. Detta följdes av 3,5 timme riskutbildning om trötthet, alkohol och droger i trafiken. Sedan var det bara att sätt sig på cykeln och ruscha till jobbet. Jobbade till klockan 16. Sen handlade jag mat på vägen hem. Sen jag kom hem har jag tvättat, laga mat, moppat golv, dammsugit, hängt upp gardiner, flyttat möbler, dammsugit lite mer, moppat lite mer, hängt tvätt, vikt tvätt, vattnat blommor, sytt i en knapp som lossnat från min jacka... Ja, en hel massa saker som sagt. Och nu är jag helt slut. Tur att man får sova snart. Det enda som återstår är att bädda i rena lakan i sängen. Sen får jag sova. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: