torsdag, april 16, 2009

Framåt

Idag fick jag inte riktigt så mycket gjort på jobbet som jag velat, men eftersom jag var löjligt effektiv igår så spelar det inte så stor roll. Efter jobbet begav jag mig till körskolan och tragglade lite teori. De första 3 testen gick som ett rinnande vatten. Men sen när jag skulle göra det första repetitionstestet tappade jag helt fokus och det gick jättedåligt. Så då var det bara att masa sig hem och istället satsa på nya tag på måndag. Får se till att plugga lite i helgen så jag fixar dom där testen nästa vecka.

Men imorgon är det fredag och det känns sååååå skönt! Har varit rätt trött den här veckan, och även om det är en del som ska göras i helgen så får man ändå sova betydligt mer än jag gjort den här veckan. Vilket känns skönt. Jag är löjligt beroende av sömn faktiskt.

Inga kommentarer: