söndag, juni 21, 2009

Allergisk?

Det kliar i näsan och jag nyser hela tiden. Precis som jag gjorde en dag i Milano. Jag och mamma har precis varit på långpromme i skogen. Var det möjligtvis något där som triggade detta nysande? I övrigt så är jag hungrig, men jag orkar inte gå ner och fråga när maten behagar serveras. Känns det som att man blir slö av att vara hemma hos sina föräldrar eller? Tittar på alla bilder från midsommarafton som folk lagt ut. Och jag känner mig mäkta nöjd med mitt val att kura ihop under en filt framför tv:n istället för att gå på fest. För jag hade verkligen inte orkat med en ordenlig fest. Somnade ju i soffan halv åtta. Behövde helt enkelt sova. Och det har jag gjort den här helgen. Gött så. Men imorgon ska man jobba igen. Och snart ska jag åka tåg/buss igen. Det känns lagom upphetsande måste jag säga.

Inga kommentarer: