lördag, juni 06, 2009

Jo då...

Sömn och körkortsteori var ju planen för den helgen. Och so far so good får man väl ändå säga. Sov väl typ 10 timmar i natt och har pluggat en massa körkortsteori nu på eftermiddagen. Så jag ligger i fas med planen. Tog en sväng på stan på förmiddagen också. Hade dock missat det här med att affärerna inte var öppna som vanligt eftersom det är röd dag. Så jag fick snällt vänta en timma. Köpte mig en tidning och satt på en bänk i den lilla sol som fanns. Helt okej. Sen gjorde jag mina ärenden och fick med mig lite fina saker hem. Men lite får nog åka tillbaka också.

Nu är det snart dags för tvättstugan, vilket är tur, för det ligger smutstvätt typ överallt i mitt hem just nu. Inte så vackert. Men snart är det rent och fint. Kvällen blir lugn och fin.

Inga kommentarer: