onsdag, juni 17, 2009

Perspektiv

Jag vet att jag skrivit en del om att jag är pank i de senaste inläggen. Men nu när jag sitter och tittar på "Lyxfällan" måste jag ju förtydliga ett och annat. Jämfört med dem som är med där så har jag en enormt välordnad ekonomi. Jag vet precis hur mycket pengar jag har och vilka utgifter jag har. Så det så.

I Milano sprang jag runt en del i ett par svarta pumps som jag haft ett tag. Men dom visade sig ha vissa biverkningar i värmen. Dom har nämligen färgat mina tånaglar till en lätt smutsig nyans. Så jag gav mig nyss på att måla tånaglarna för att fötterna skulle bli lite snyggare. Det blev väl sådär, men nu är naglarna rosa istället för missfärgade i alla fall. Alltid nått.

Det här med två dagars arbetsveckor måste jag säga är mycket bra. Idag kändes det som måndag och imorgon känns som fredag. Alldeles lagom lång vecka med andra ord!

Inga kommentarer: