måndag, juni 01, 2009

Det är fan inte lätt ibland...

Den här dagen höll sig hyfsad fram till eftermiddagen. Sen brakade skiten loss. Först slog den månatliga plågan till. Sedan upptäcker jag att körskolan ringt. Tydligen har jag skrivit upp fel tid för min körlektion och därigenom missat den! Fan fan fan! Sen kommer jag hem och har fått ett brev från ICA om att dom i förebyggande syfte spärrat mitt kort eftersom kortuppgifterna eventuellt kommit på villovägar. Inte för att jag behöver anstränga mig så mycket för det, men det finns ju en risk att det här kommer innebära strul för min del. Fan fan fan. Nu orkar jag inte mer. Nu vill jag mest krypa ner under en filt och gömma mig. Men eftersom jag är vuxen får jag inte göra det. Jag måste laga mat och sån skit. Som ni märker är mitt humör sådär. Tur att jag inte behöver vara social mer idag.

Inga kommentarer: