tisdag, juni 09, 2009

Mmmm...middag!

Vissa människor skulle nog hävda att mjölkchoklad inte är middag. Wrong I tell you, wrong! Har precis avnjutit min middag bestående av just mjölkchoklad. Det tyckte jag att jag var värd.

Idag har jag arbetat flitigt och fått allt som jag skulle gjort. Det känns bra. Sen hade jag körlektion och målet för dagen var att bemästra den ökända fickparkeringen. Tre utav tre försök (på olika ställen) slutade i perfekta parkeringar. Behöver jag säga att jag är nöjd. Om man bara slaviskt följde min kära körskollärares teckning var det inte så knepigt. Känns bra!

Nu ska jag vara hurtig och ta en kvällspromme för att få lite fysisk aktivitet för min kropp också. Det kan behövas eftersom jag tydligen prioriterat bort träning den här veckan till fördel för annat som känns viktigare just nu. Men imorgon kanske jag kan komma iväg till Friskis. Vi får se!

Bara två arbetsdagar kvar nu, sen sticker vi!

Inga kommentarer: