fredag, juni 05, 2009

Min nya dyra leksak

Igår föll jag till föga och investerade i en dyr leksak. Har under en längre tid varit på jakt efter en plattång, eftersom jag sett på nätet hur fint det kan bli när man lär sig locka håret med en sån. Men nu har det ju kommit något som enligt reklamen är ännu bättre. En plattång med runda kanter med värme i, som är gjord för att locka håret i ett drag. Den var dyr, men jag var tvungen att köpa den. Och ikväll jag lekt lite med den. Till en början var jag lite nedslagen, för det gick inte så bra. Men efter en stund fick jag in snitsen. Känns dock som att det behövs lite träning för att få till det precis som man vill ha det, men lite tjusiga lockar fick jag till efter några försök. Och så funkar den ju mycket bra som plattång också. Så den kanske var värd dom där pengarna ändå. Oavsett vilket så tyckte jag att jag var värd den. Så det så!

Inga kommentarer: