måndag, juni 08, 2009

Nedräkning...

Nu är det snart dags att åka på lite semester. Och i min värld kräver ju det lite förberedelse. Idag har jag därför inhandlat följande:
- 2 par shorts, rutiga och beiga
- solkräm av olika styrkor
Det känns som en bra uppladdning. Sen har jag gjort en massa andra ärenden också. Så nu tror jag att läget är under kontroll. Ska bara komma på vad man ska ha med sig också. Läge för lista tror jag.

I övrigt så har jag för första gången den här säsongen sprungit runt på jobbet i kjol utan strumpbyxor. Härligt, det ger lite sommarfeeling, även om det var lite kyligt till och från. Annars är jag ganska nöjd över att jag äntligen fått upp kort nummer 2 på bröllopsväggen, så nu hänger två fina brudpar där. Det stora problemet har ju varit att hitta matchande ramar. Men nu har jag hittat ramar. Så nu är det bäst att mamsen och papsen lever upp till löftet om ett bröllopsfoto på dem också, så är väggen komplett. I alla fall såhär långt. Antar att den framöver kommer utökas med fler foton.

Inga kommentarer: