onsdag, juni 03, 2009

Vi firar en vecka!

Jag och mina kära blåmärken firar en vecka idag. Eller nja, det är ju inte helt sant, eftersom jag fick dem förra tisdagen, men det var liksom på onsdagsmorgonen som de blommat ut ordentligt. Så vi kan säga att det är en vecka. Även om dom har minskat i omfång så går dom fortfarande inte att missa. Färgen är numera gul-orange-lila. Om man inte visste att det var blåmärken skulle man nog inte kunna säga det på direkten utan att studera dem noga, för dom liknar inte blåmärken längre. Spännande va?! Ett helt stycke om blåmärkena på min överarm.

I övrigt har jag väl egentligen inte så mycket att säga. Har jobbat. Sen haft körlektion. Tycker själv att jag körde ganska så bra. Höll dock på att köra mot enkelriktat på ett ställe. Det var ju inte så bra, men nu har jag lärt mig hur den utfarten fungerar i alla fall. Alltid något. Men bortsett från den lilla incidenten så tycker jag nog att jag hade läget under kontroll.

Sen vet jag inte mer. Halva veckan avklarad. Bara två dagar kvar tills jag får sova ut. Det låter som paradiset just nu faktiskt, att få sova utan väckarklocka. Utöver sömn så önskar jag mig något gott att äta. Men det är inte läget för sötsaker, det får man spara till helgen.

Inga kommentarer: