tisdag, juni 23, 2009

Ändrade planer

Choklad istället för promenad. Marabou summer edition, mjölkchoklad med jordgubb i. Hur god som helst. Och den ryms inom dagens kaloriantal, så det får väl vara okej nu. Känns dock som att jag är inne i en ond cirkel där jag omedvetet gör allt för att sabotera för mig själv. Dagens körlektion kändes så i alla fall. Förra veckan fick jag inte till de där backningarna runt gathörn och var helt fast i det. Idag tog vi tag i det och gathörnet satt som en smäck. Men allt annat var ju lite mer darrigt får man nog säga. Hur f*n ska det här gå egentligen?

Men om man ska övergå till det mer positiva så har Italien efterlämnat spår i form av en solbränna. Det innebär att man inte ser ut som ett lik när man släpar sig ut sängen på morgonen. Hoppas solen stannar veckan ut, för då ska jag försöka sola lite i slutet på veckan när jag inte jobbar. Om nu bara magen kunde vara platt och rumpan lite mer befintlig så skulle allt vara tipptopp. Men man kan ju inte få allt. Nu ska jag återgå till att avnjuta min choklad och sura över den misslyckade körlektionen. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: