torsdag, april 26, 2007

Beslutet är fattat

Efter att ha provat och provat och funderat har jag kommit fram till att den rosa klänningen imorron kommer att få åka tillbaka till affären. Jag tycker verkligen om den, men man får vara realistisk och konstatera att sååå ofta använder jag liksom inte finklänningar så jag behöver två stycken. Så nu är det den lila som får stanna. Kan avslöja att den lila klänningen kostade 98 kr. Det var ju värsta pangpriset.
Och imorron kanske det kommer en bild på ett nytt shoppingfynd... Har en plan, men vi får se hur det blir. Som ni märker så har jag inte sådär överdrivet mycket att göra. Det är i och för sig ganska skönt, för uppsatsskrivandet har tagit på krafterna, man har gått och funderat och pillat med uppsatsen konstant liksom. Men nu kan jag inte göra nånting alls... Jag bara väntar på besked. Och under tiden här jag det lugnt och skönt...

Inga kommentarer: