söndag, april 29, 2007

Helgen före helgen

Redan söndag... Känns helt konstigt, eftersom den "riktiga helgen" börjar imorron. I alla fall i min värld. Igår kom i alla fall Isbjörn hit. Roligt att ha besök, och även om det inte var så länge sen vi sågs så finns det alltid mycket att prata om. Så vi satt och tjötade lite, fixade lite käk och sen begav vi oss till Skål vid Vasaplatsen där vi drack drinkar med Emma, Emma och Elin. Efter en stund dök Isbjörns karl Robin upp med sina kompisar, så då blev vi ett litet gäng. Efter att ha provat flera olika drinkar (alla för 42 kr styck) prommeneeade jag och Isbjörn hem och slocknade snabbt.
Idag har vi varit en runda på stan. Inte direkt så mycket shoppat (och tur för plånboken var väl det), men jag hittade i alla fall en klänning som jag bara var tvungen att köpa. Den ska jag ha på mig imorron. Och den kostade bara 98 kr så det var ett bra pris. Sen blev det fika med John. Trevligt att sitta och snacka i solen. Nu är jag hemma och Isbjörn är iväg och träffar lite annat folk. Det pratas om att vi ska käka indiskt ikväll... Vore ju inte helt fel.
Och imorron börjar Valborgsfirandet på riktigt!!!

2 kommentarer:

Maria. sa...

Tjena fröken. Hoppas ni hade trevligt igår. Jag hörde aldrig av mig för vi åkte ut till Nödinge och kalasade istället. Vad ska ni hitta på imorgon då? kram

Maria. sa...

tjena, det blev ingen utgång för oss i lördags, vi blev bjudna på middag ute i nödinge istället...hoppas ni hade trevligt!! kram